Skip to content Skip to footer
Z NASZĄ APLIKACJĄ MOBILNĄ ZAWSZE NAJLEPSZA OFERTA!

Jak korzystać z aplikacji CFI

Korzystanie z aplikacji mobilnej CFI MyHotels jest niezwykle proste i niesie za sobą wiele korzyści, jak wysokie rabaty, specjalne oferty i promocje, a przede wszystkim umożliwia rejestrowanie transakcji, zbieranie punktów i wymianie ich na usługi własne CFI Hotels Group.

Jak więc korzystać z aplikacji?

  • Pobierz aplikację z App Store lub Google Play i zainstaluj na swoim urządzeniu mobilnym.
  • Możesz jej używać bez rejestracji w programie lojalnościowym, jednak wtedy nie będziesz mógł odebrać powitalnych ofert specjalnych, punktów na start oraz stałego rabatu 10%. Nie zobaczysz też ofert specjalnych i nie będziesz mieć dostępu do innych przydatnych funkcjonalności. Dlatego też rekomendujemy pełną rejestrację, dzięki której zyskasz wszystkie możliwe korzyści.
  • Jak zarejestrowany użytkownik otrzymasz oferty powitalne, które możesz jednorazowo wykorzystać w obiektach hotelarskich i restauracjach CFI Hotels Group, czyli np. pobyt w obiekcie czy posiłek w restauracji.
  • Jako zarejestrowany użytkownik zawsze będziesz mógł rezerwować i kupować usługi własne CFI Hotels Group z rabatem -10%.
  • Za każdy zakup usług własnych CFI Hotels Group otrzymasz punkty, które po zarejestrowaniu transakcji w aplikacji zostaną wymienione na realne kwoty, które będziesz mógł następnie wydać w obiektach CFI Hotels Group.
  • Pieniądze zgromadzone na koncie mogą być wykorzystywane bez ograniczeń, w dowolnej wysokości, nawet od 1 zł. Możesz nimi zapłacić za całość lub część ceny usługi.
  • Aby zyskać środki na swoim koncie, musisz zarejestrować transakcję w aplikacji, klikając opcję „Zarejestruj rachunek”. Tu należy podać niezbędne informacje – lokalizację obiektu, w którym nastąpił zakup, numer rachunku/faktury, datę i wartość. Zarejestrowana transakcja musi zostać zatwierdzona przez managera danego obiektu w panelu zarządzania aplikacją. Po zatwierdzeniu transakcji na Twoim koncie użytkownika pojawiają się nowe punkty.
  • Aby za zebrane środki kupić usługę, musisz zgłosić chęć zapłaty środkami z programu lojalnościowego, a następnie kliknąć w aplikacji przycisk „Wymień punkty na złotówki” i wprowadzić wybraną wartość. Poproś przedstawiciela obiektu o potwierdzenie przyjęcia punktów PIN-em na Twoim urządzeniu mobilnym lub w panelu aplikacji na komputerze.

To wszystko! Pobierz aplikację i ciesz się z wyjątkowych korzyści programu CFI MyHotels!

CFI Hotels Group

Pobierz aplikację

CFI Hotels Group

Kontakt

Zadzwoń lub napisz do nas albo wypełnij formularz kontaktowy.
Odezwiemy się do Ciebie!